dinsdag 1 oktober 2013

Challenge Oktober - Swirls

De herfst is begonnen en de bladeren beginnen van de bomen te vallen. Het is al vroeger donker en het is tijd om de kaarsjes aan te doen in huis. Toch is het altijd een mooi seizoen met vele kleuren. De avonden worden weer gevuld met hobby's binnenshuis. Tijd om mee te doen met onze nieuwe challenge van oktober! 

Maar eerst de winnaar van de vlaggetjes challenge van september, dat is geworden:


Bernadet


Je kunt mailen naar winnaar@crealing.nl met vermelding dat je de challenge gewonnen hebt. 
Dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe. 

Deze maand is het thema: 

- Swirls -

Je creatie moet dus swirls bevatten. 
We kijken weer uit naar jullie creaties en om jullie alvast wat inspiratie te geven, 
hier de voorbeelden van het Design Team.





Je maakt weer kans op een super leuk scrapcadeau t.w.v. €15,- 

De challenge loopt tot en met 29 oktober en je kunt je creatie linken bij de linky tool.



12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Bernadette, erg leuk voor je.
    Wat een leuke challenge weer en wat een prachtige voorbeelden zijn er te zien, supermooi hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Bernadette!!!
    Iedereen weer veel plezier en succes met de challenge van oktober!!!

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bernadette, gefeliciteerd. Het is een mooie kaart. En iedereen veel succes met het uitwerken van deze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ontzettend leuk dat mijn paperbag voor Jesse gewonnen heeft!!
    Hartstikke bedankt!!
    En wat hebben jullie prachtige voorbeelden gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge, mijn inzending staat erbij

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge en schitterende voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn bijdrage ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd Bernadette. En bedankt voor jullie complimenten allemaal. Leuk om te zien hoe jullie elke maand weer enthousiast mee doen!
    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk deze challenge .. Prachtige voorbeeldkaartjes heeft het DT gemaakt
    .Ik heb ook mijn kaartje zojuist gelinkt...

    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb gisteren een kaartje geplaatst, maar doordat ik een hele dag alleen heb kunnen hobbyen, heb ik er nog een af. Babies die komen, zijn hier aan de orde van de dag. Heb er lekker swirls op gezet net als op die van gisteren. En nog veel meer. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke challenge, en hele mooie voorbeeld kaarten. Kon nog net meedoen dus mijn kaartje nog geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo dat was een race tegen de klok. volgens mij heb ik hem er echt net op tijd op gekregen.
    vond het zo leuke opdracht alleen koste het wat meer werk om te maken dan ik had gedacht.
    maar ik doe nog net mee.
    liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen